f r e d a g - 2 0 . 0 7 . 1 2

nu börjar klockan vara mycket, sitter och nördar på tribalwars, samtidigt som jag ser tv med sebastian & en sovande tussen. imorgon väntas jobb, 8.45-14.15, sedan tillbaka hit till byn för att stöka till i sovrummet, vart inte mycket gjort idag då det blev en spontantripp till stan, inhandlade en ny stereo till bilen, då den som satt där var värdelös (bild kommer). Sedan när vi kom hem så blev vi lata, eller i alla fall jag, Sebastian var ju så duktig och gick ut och pyssla i sin/sina bil/bilar.
Men nu säger jag godnatt, för nu ska Sebastian få skjutsa mig till bastu för att sova hemma en natt för att jag ska upp så tidigt imorgon för att han inte är så sugen på att stiga upp så tidigt! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0