t o r s d a g - 1 9 . 0 7 . 1 2

idag har jag jobbat, 10.00-16.30. När jag slutade kom hjärtat och hämtade mig.
vi plockade upp tussen, och sedan begav vi oss till byn, ikväll blir det inte många knop, men imorgon är jag ledig så då har jag planerat att stöka till i sovrummet, och fixa lite för nu har det blivit inhandlat madrasser, så nu vill jag börja stöka till där inne så det ser snyggt ut, för just nu ser det ut som hej kom och hjälp mig, kartonger överallt sedan blir det att dammsuga tv-rummet, hallen & köket. Sitter nu och ser tv med Sebastian, och en sovnade tussen bredvid.

är du intresserad utav en bloggdesign av mig?
kontakta mig på [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0